Podpora

Chceme, aby naši zákazníci byli s naší službou spokojeni a jsme si dobře vědomi, že se občas něco porouchá. V případě, že je chyba na naší straně (problém s infrastrukturou, vysílači, apod.), je řešení problému naší nejvyšší prioritou.

V případě, že je problém na straně zákazníka, rádi ho vyřešíme. U vyšších tarifů GO24 a GO365 má náš zákazník podporu a servisní úkony v ceně svého tarifu.

Proč máme podporu placenou? Služby, které jsou zdarma z obchodního hlediska nemohou být tak kvalitní a na kvalitě služeb si zakládáme.

Jaká je rychlost naší podpory? V tuto chvíli jsme schopni problém na straně zákazníka vyřešit do jednoho pracovníhi dne (v případě tarifu G365 i o víkendech a to prioritně). Pokud máme větší množství oprav, řešíme přednostně zákazníky s vyšším tarifem.

Ceník placené podpory

Od – do Hodinová sazba
9:00 – 17:00 250 Kč
17:00 – 9:00 400 Kč

V případě poškozeného zařízení po záruce zákazník musí v obou případech zaplatit nové zařízení. Dále je nutné uhradit materiálové náklady, ty bohužel za zákazníka hradit nemůžeme. Práce je však účtována dle výše uvedených sazeb.

Technická specifikace rozhraní

Dle odst. 7 a 8 zákona č.127/2005Sb., o elektronických komunikacích uveřejňujeme technickou specifikaci našich rozhraní.

Stáhnout technickou specifikaci rozhraní